Posted by: Ramesh Bhattarai | अक्टोबर 17, 2009

हेटौंडा बाट मोटर बाईक मा आफु मात्रै आइरहेको थिए । मन मनै सोच आयो कोही साथी भेटी हाले पनि त हुन्थ्यो । एउटा मोटरसाईकल आयो दुइ जना सुन्दरी हरु पछाडी बसेका अनि एउटा मोटे केटोले चलाई रहेको । मेरो छेउ म आएर त्यो पछाडी बस्ने सुन्दरी ले मुस्कुरौदै भनेए लौन दाई ३ जना जना सार्है गर्हो भयो १ जना लागि दिनु पर्‍यो ।मलाई त ढुङो खोज्दा देउता नै पाए जस्तै भयो । मैले बाईक रोके अनि अलि पछाडी त्यो बाईक पनि रोकियो । मा looking glass बाट पछादी हेर्दै छु । driving गर्ने केटो ले हेल्मेट खोल्यो,पछादी कि केटिले हेल्मेट लगाइ नै त्यो केटो मेरो बाईक तर्फ लम्किन थाल्यो । मलाई खोइ के बुद्धी आयो कुन्नी मैले पनि आफ्नो बाईक को start buttom दबए अनि 80 km/hr को गती मा आफ्नो बाईक डौडाए………………….


जवाफ लेख्नुहोस्

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

वर्गहरु

